1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2023 11:33
până la 17.01.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.01.2023 11:00
până la 21.01.2023 11:30
3
Licitaţie
23.01.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 133 500 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2023, 11:33 - 17 ian 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 ian 2023, 11:00 - 21 ian 2023, 11:30
Începutul licitației: 23 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea serviciilor de mentenanță și suport tehnic a sistemului informațional „REVM”, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă pe o perioadă de 11 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2023, 11:26
Data ultimilor modificări
10 ian 2023, 11:55
Valoarea estimată (fără TVA)
133 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 335 MDL
Achizitii.md ID
21071348
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
1 febr 2023 11:33 - 31 dec 2023 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de mentenanță și suport tehnic a sistemului informațional „REVM”, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă pe o perioadă de 11 luni CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declarație.docx
Documentele la ofertă
- Declaratii
10.01.23 11:33
duae.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
10.01.23 11:33
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunt de participare
10.01.23 11:55
2_caiet de sarcini.pdf 2_caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini
10.01.23 11:55
3_anexa 1 termeni de referinta.pdf 3_anexa 1 termeni de referinta.pdf
Documentele la ofertă
- Anexa 1
10.01.23 11:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Retele Terestre" SRL

Preţul ofertei: 131 890 MDL
Statut: Învingător
Motivul: orespunderea ofertei cu solicitarea CNPF
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări