1
Perioada de actualizare
de la 03.01.2023 15:23
până la 13.01.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.01.2023 14:00
până la 24.01.2023 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2023, 15:23 - 13 ian 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 ian 2023, 14:00 - 24 ian 2023, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Vezi anexa nr.6 a Ordinlui MS RM nr.701 din 18.10.2010
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2023, 15:13
Data ultimilor modificări
5 ian 2023, 12:33
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21070961
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
1 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Roxitromicin (Rondele cu antibiotici: fl x 100 rondele) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexele descriereii obiectului loturilor.doc
Specificaţie tehnică
-
3.01.23 15:23
duae_ro_, printare.doc
Criterii de evaluare
-
3.01.23 15:23
documentatia standard reactivi şi consumabile de laborator pentru anul 2023 (1).docx
Documentele la ofertă
-
5.01.23 12:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 3 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Mic-Tan SRL

Preţul ofertei: 3 625 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 3 725 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări