1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2022 16:02
până la 27.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2022 10:00
până la 04.01.2023 10:00
3
Licitaţie
05.01.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2022, 16:02 - 27 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2022, 10:00 - 4 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: 5 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reincarcare, restabilire si intretinere a cartuselor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghenadie Vacarciuc
Telefonul de contact
+37369999170
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2022, 16:45
Data ultimilor modificări
20 dec 2022, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
750 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
75 MDL
Achizitii.md ID
21070057
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
11 ian 2023 16:00 - 30 dec 2023 16:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reincarcare, restabilire si intretinere a cartuselor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_servicii_reincarcare_cartuse.doc
Documentele la ofertă
-
20.12.22 16:02
ds_servicii_reincarcare.docx
Documentele la ofertă
-
20.12.22 16:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 749 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări