1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2022 15:02
până la 16.12.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2022 09:00
până la 27.12.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 28.12.2022 12:00
până la 28.12.2022 14:19
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 895 099,05 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2022, 15:02 - 16 dec 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2022, 9:00 - 27 dec 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru instituțiile preșcolare și Centru de Plasament ”Brândușa” conform specificațiilor din documentația de atribuire

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2022, 15:02
Data ultimilor modificări
6 dec 2022, 17:12
Achizitii.md ID
21069020
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ADRESELE INSTITUȚIILOR - TERMENUL ȘI GRAFICUL LIVRĂRILOR
6.12.22 15:02
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
6.12.22 15:02
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
6.12.22 15:02
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
6.12.22 15:02
Data:
6 dec 2022, 17:12
Subiectul întrebării:
termen
Întrebare:
Termen de livrare pe 1 an intreg?? Cum agent economic poate prognoza preturi pentru decembrie 2023, daca situatia in tara nu este stabila , si preturi sa schimb foarte brusc ... Va rugam luati in consideratie si se faceti contract pe 6 luni.
Răspuns (8 dec 2022, 09:11):
Planificarea contractelor sub formă de loturi separate pentru produse alimentare a fost efectuată respectând condițiile de planificare a contractului de achiziţii publice, care sînt următoarele: cunoaşterea exactă a necesităţilor și cantităților de bunuri pentru 12 luni, existenţa surselor financiare , care este asigurată prin planificarea acestora în bugetul pentru anul 2023 și calcularea valorii estimate cumulate a tuturor loturilor a fost efectuată cu luarea în considerare a indicatorilor preţurilor medii pe piaţă. Însă autoritatea reține argumentele dvs. cu privire instabilitatea prețurilor pe piață, respectiv, vă informă că grupul de lucru se va întruni cât mai curând pentru a pune în discuție acest aspect, anume termenul de livrare 12 luni și va decide asupra acestuia. Recomandă să urmăriți procedura dată, fiindcă în cazul în care vor apărea modificări la documentația de atribuire să le luați în considerație.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.