1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2022 11:31
până la 02.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2022 11:00
până la 13.12.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 964 589,17 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2022, 11:31 - 2 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2022, 11:00 - 13 dec 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM;
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2022, 11:22
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 11:31
Valoarea estimată (fără TVA)
964 589,17 MDL
Achizitii.md ID
21067759
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
10 febr 2023 11:26 - 8 febr 2024 11:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 700.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
21.11.22 11:31
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
21.11.22 11:31
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC DYNAMIXRM SRL

Preţul ofertei: 962 174 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări