1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2022 17:06
până la 30.08.2022 13:52
2
Propunerea ofertelor
de la 30.08.2022 13:52
până la 06.09.2022 18:52
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2022, 17:06 - 30 aug 2022, 13:52
Perioada de depunere a ofertelor: 30 aug 2022, 13:52 - 6 sept 2022, 18:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare și Sfânt, nr. 169
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Centrul Republican de Asistenta Psihopedagogica Rusnac
Telefonul de contact
+022593716
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2022, 14:46
Data ultimilor modificări
25 aug 2022, 19:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21061908
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare și Sfânt, nr. 169
Durata contractului
6 sept 2022 17:05 - 30 dec 2022 17:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea și implementarea Sistemului informațional de management a datelor în domeniul educației incluzive CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ora
Documentele procedurii de achiziție
anunt_crap_sime_ei.pdf anunt_crap_sime_ei.pdf
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
anexa_7.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
anexa_10.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
anexa_23.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
duae.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
anexa_22.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
anexa_12.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
anexa_9.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06
anexa_8.docx
Documentele la ofertă
-
18.08.22 17:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Retele Terestre" SRL

Preţul ofertei: 925 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia de atribuire a contractului de achiziții publice nr. 1 din 14.09.2022: Atribuirea contractului de achiziție publică S.C „REȚELE TERESTRE” SRL
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări