1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2022 17:02
până la 22.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 10:00
până la 05.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 867 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2022, 17:02 - 22 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 10:00 - 5 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a rețelelor termice exterioare la IMSP Spitalul raional Strășeni din str. T. Ciorba 11/1 mun. Strășeni, r-ul Strășeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-36-30
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2022, 16:59
Data ultimilor modificări
15 aug 2022, 16:20
Valoarea estimată (fără TVA)
3 867 000 MDL
Achizitii.md ID
21061565
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Durata contractului
7 sept 2022 17:01 - 19 dec 2023 17:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a rețelelor termice exterioare la IMSP Spitalul raional Strășeni din str. T. Ciorba 11/1 mun. Strășeni, r-ul Strășeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
imsp sr rt ex f1.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02
duae_ro_.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02
caiet de sarcini —.pdf caiet de sarcini —.pdf
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02
documentația standart_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 3 552 697,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta întrunește cerințele de calificare și selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări