1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2022 16:09
până la 09.08.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2022 11:00
până la 19.08.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 260 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2022, 16:09 - 9 aug 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2022, 11:00 - 19 aug 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcție modulară, sediu pentru salvamari în Parcul La Izvor, inclusiv instalarea
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2022, 16:08
Data ultimilor modificări
9 aug 2022, 8:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 260 000 MDL
Achizitii.md ID
21060880
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
25 aug 2022 16:09 - 31 dec 2022 16:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcție modulară, sediu pentru salvamari în Parcul La Izvor, inclusiv instalarea CPV: 44200000-2 - Produse structurale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular duae.pdf formular duae.pdf
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:09
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:09
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-
29.07.22 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ginacom SRL

Preţul ofertei: 950 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

”EUROPROFLINE”

Preţul ofertei: 998 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă de operatorul economic este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări