1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2022 14:09
până la 04.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2022 09:00
până la 11.08.2022 09:00
3
Licitaţie
12.08.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 340 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2022, 14:09 - 4 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2022, 9:00 - 11 aug 2022, 9:00
Începutul licitației: 12 aug 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat Asiatență Medicală Spitalicească (SIA AMS) al IMSP Institutul de Cardiologie, mun Chișinău str. Testemițanu 29/1 (Repetat , pentru 5 luni)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testimitanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cozma Radu
Telefonul de contact
+37322256080
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 iul 2022, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
340 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21060867
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testimitanu 29/1
Durata contractului
14 aug 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat Asiatență Medicală Spitalicească (SIA AMS) al IMSP Institutul de Cardiologie, mun Chișinău str. Testemițanu 29/1 (Repetat , pentru 5 luni) CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2022-06-23 10_00-1655978424-dsbunuri
Specificaţie tehnică
doc de licitatie
29.07.22 14:09
2022-06-23 10_00-1655978424-duae
Criterii de eligibilitate
DUAE
29.07.22 14:09
2022-06-23 10_00-1655978424-anuntdeparticipare
Specificaţie tehnică
anunt de participare
29.07.22 14:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 397 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări