1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2022 15:54
până la 29.07.2022 14:48
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2022 14:48
până la 02.08.2022 14:48
3
Licitaţie
de la 03.08.2022 12:37
până la 03.08.2022 12:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 56 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2022, 15:54 - 29 iul 2022, 14:48
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2022, 14:48 - 2 aug 2022, 14:48
Începutul licitației: 3 aug 2022, 12:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Management și leadership

2.Tipul de instruire
Internă

3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Formarea la participanți a unei abordări de sistem cu referire la management și particularitățile manifestării lui în condițiile CNAS;
- Exersarea unor instrumente necesare pentru realizarea cu succes a funcției de conducere a unui manager;
- Dezvoltarea flexibilității manageriale și orientării spre dezvoltare managerială continuă;
- Dezvoltarea capacităţilor de lider a participanţilor la instruire;
- Etc.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Dezvoltarea abilităților manageriale și de leadership
- Team building (dezvoltarea unei echipe, integrarea membrilor noi într-o echipă, gestionarea pozitivă a conflictelor, generarea creativităţii, etc)
- Identificarea şi evaluarea indicilor de satisfacţie a personalului
- Delegarea sarcinilor;
- Cadrul normativ şi metodologia de înaintare a propunerilor legislative şi de îmbunătățire a proceselor de activitate
- Motivarea şi menţinerea personalului în sectorul bugetar
- Managementul resurselor umane
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.

6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
52 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2022 – 2 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Scutaru Irina
Telefonul de contact
+37369343838
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
27 iul 2022, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
56 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
560 MDL
Achizitii.md ID
21060453
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Durata contractului
22 aug 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 3.Management și leadership CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE instruire personalului 2022 semestr2
Specificaţie tehnică
DUAE în format word
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word
22.07.22 15:54
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
22.07.22 15:54
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
22.07.22 15:54
DUAE instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format pdf actualizat
27.07.22 14:48
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini actualizat
27.07.22 14:48
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în format word actualizat
27.07.22 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

HR Portal SRL

Preţul ofertei: 49 840 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Academia de Administrare Publica

Preţul ofertei: 50 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

INTERLEN PRO

Preţul ofertei: 55 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări