1
Perioada de actualizare
de la 05.07.2022 11:17
până la 11.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2022 10:00
până la 20.07.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 055 408,33 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iul 2022, 11:17 - 11 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2022, 10:00 - 20 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrările se vor executa conform caietului de sarcini.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bolocan Romeo
Telefonul de contact
060341544
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2022, 11:06
Data ultimilor modificări
8 iul 2022, 16:50
Valoarea estimată (fără TVA)
1 055 408,33 MDL
Achizitii.md ID
21059465
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Durata contractului
1 aug 2022 11:13 - 31 dec 2022 11:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația drmurilor cu piatră spartă în sat. Gotești, rl. Cantemir CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
5.07.22 11:17
duae gotești.signed.pdf duae gotești.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
5.07.22 11:17
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat) anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
Documentele la ofertă
-
8.07.22 16:50
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Zagorlar

Preţul ofertei: 823 229 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor criteriilor.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Orizontul Lux

Preţul ofertei: 942 206 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări