1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2022 18:14
până la 04.07.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2022 09:00
până la 14.07.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 10 096 640 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2022, 18:14 - 4 iul 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2022, 9:00 - 14 iul 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a unui sector de drum L174 Ghindești Cenușa - G50 cu lungimea de 3,75 km Etapa I, SECTOR PC 1+950 - PC 2+939, (lungimea de 0,989 km)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), bd.Victoriei nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Stratulat
Telefonul de contact
025020254
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2022, 18:14
Data ultimilor modificări
24 iun 2022, 9:56
Achizitii.md ID
21058968
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (4).docx
Documentele la ofertă
-
23.06.22 18:14
duae_ro_0 (2).docx
Documentele la ofertă
-
23.06.22 18:14
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
23.06.22 18:14
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
-
23.06.22 18:14
Data:
24 iun 2022, 09:56
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (24 iun 2022, 13:52):
Beneficiarul plății: Consiliul raional Florești C/f: 1007601010426 Contul de decontare: MD78TRPCDM518410A01030AA Contul trezorerial: TREZMD2X cu nota Garanția pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr._____ din ______ Confirmat prin semnătură electronică
Data:
29 iun 2022, 14:13
Subiectul întrebării:
termenul de garanție
Întrebare:
care este perioada de garanție pentru lucrările executate?
Răspuns (29 iun 2022, 14:18):
Termenul de garanție a lucrărilor executate este de 5 ani_.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.