1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2022 16:58
până la 20.06.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2022 10:00
până la 24.06.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 27.06.2022 15:00
până la 27.06.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 549 200 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iun 2022, 16:58 - 20 iun 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2022, 10:00 - 24 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: 27 iun 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea serviciilor de organizare a odihnei şi întremării sănătăţii copiilor și adolescenților în sezonul estival 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6702, МОЛДОВА, Басарабяскa, г.Басарабяска, str. Karl Marx, 55
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pascal Ecaterina
Telefonul de contact
067195661
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2022, 16:39
Data ultimilor modificări
16 iun 2022, 16:56
Valoarea estimată (fără TVA)
549 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 196,80 MDL
Achizitii.md ID
21058432
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-6702, МОЛДОВА, Басарабяскa, г.Басарабяска, str. Karl Marx, 55
Durata contractului
7 iul 2022 16:57 - 31 dec 2022 16:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea serviciilor de organizare a odihnei şi întremării sănătăţii copiilor și adolescenților în sezonul estival 2022 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.06.22 16:58
duae.docx
Documentele la ofertă
-
15.06.22 16:58
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.06.22 16:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”TORENT PLUS”

Preţul ofertei: 477 803,20 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Agro-Tiras

Preţul ofertei: 481 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: SRL"Agro-Tiras" a respectat toate cerinţele inaintate de Grupul de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări