1
Perioada de actualizare
de la 14.06.2022 14:09
până la 19.06.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.06.2022 17:00
până la 28.06.2022 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 577 775 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iun 2022, 14:09 - 19 iun 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iun 2022, 17:00 - 28 iun 2022, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Retea exterioara de canalizare pe str. Vasile Lupu, str. Petru Rareș, str. Mihai Viteazu, căminul nr.136-174 și str. Școlii căminului nr.186-199 din s. Sireti
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3731, MOLDOVA, Străşeni, s.Sireţi, strada Mihai Eminescu 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leonid Boaghi
Telefonul de contact
069586536
Datele achizitiei
Data publicării
14 iun 2022, 13:42
Data ultimilor modificări
14 iun 2022, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
577 775 MDL
Achizitii.md ID
21058296
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3731, MOLDOVA, Străşeni, s.Sireţi, strada Mihai Eminescu 1
Durata contractului
30 iun 2022 14:09 - 30 dec 2022 14:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Retea exterioara de canalizare pe str. Vasile Lupu, str. Petru Rareș, str. Mihai Viteazu, căminul nr.136-174 și str. Școlii căminului nr.186-199 din s. Sireti CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4. forma 1 volume.docx
Documentele la ofertă
-
14.06.22 14:09
3. ds canalizare romasca model 2021.docx
Documentele la ofertă
-
14.06.22 14:09
2. duae canalizare romasca.doc
Documentele la ofertă
-
14.06.22 14:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Orizont

Preţul ofertei: 547 341,54 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări