Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
31 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 iun 2022, 13:52 - 9 iun 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iun 2022, 14:00 - 13 iun 2022, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziționarea accesoriilor de birou
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2022, 13:52
Data ultimilor modificări
13 iun 2022, 10:30
Achizitii.md ID
21057783
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Achiziționarea rechizitelor de birou
Buget: 31000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziționarea rechizitelor de birou
Data:
7 iun 2022, 14:23
Subiectul întrebării:
!!
Întrebare:
Va rugam sa faceti achizitionarea la fie care pozitia. "Pentru mai multe loturi". Daca operator economic nare o poozitia, el nu poate participa.
Răspuns (7 iun 2022, 15:19):
Lotul se numește accesorii de birou, în lot sunt descrise pozițiile necesare AC
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK