1
Perioada de actualizare
de la 31.05.2022 16:23
până la 06.06.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.06.2022 09:00
până la 09.06.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 10.06.2022 15:00
până la 10.06.2022 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 341 005,35 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mai 2022, 16:23 - 6 iun 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iun 2022, 9:00 - 9 iun 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Licență pentru produs program „Microsoft Office 365”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
31 mai 2022, 16:23
Data ultimilor modificări
1 iun 2022, 10:08
Achizitii.md ID
21057422
CPV
48510000-6 - Pachete software de comunicaţii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea beneficiarilor efectivi.word
31.05.22 16:23
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
31.05.22 16:23
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea beneficiarilor efectivi.pdf
31.05.22 16:23
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard.pdf
31.05.22 16:23
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.word
31.05.22 16:23
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
31.05.22 16:23
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard.word
31.05.22 16:23
Data:
1 iun 2022, 10:08
Subiectul întrebării:
condiţii de plată
Întrebare:
Buna ziua. Conform conditiilor anuntului de participare sunt mentionate conditii de plata: în termen de 20 (douăzeci) de zile lucrătoare după livrarea bunurilor solicitate. Va rog sa specifificati achitarea se va efectua lunar sau anual.
Răspuns (1 iun 2022, 13:27):
În conformitate cu prevederile pct. 40, subpct. 40.1 din Anunțul de participare, precum și în corespundere cu pct. 3, subpct. 3.4 din Anexa nr. 24 la Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021 (contractul-model), metoda și condițiile de plată prevăd achitarea în termen de 20 de zile lucrătoare după livrarea bunurilor cu prezentarea facturii fiscale și a actului de predare-primire a bunurilor. Condițiile stabilite de către autoritatea contractanta pentru procedura respectivă nu indică modalități sau condiționări de achitare cu regularitate lunară.
Data:
1 iun 2022, 14:17
Subiectul întrebării:
periodicitatea achitarii
Întrebare:
In raspunsul dvs nu este mentionata periodicitatea achitarii. Va rog sa specificati achitarea se va efectua lunar în termen de 20 de zile lucrătoare după livrarea bunurilor cu prezentarea facturii fiscale și a actului de predare-primire a bunurilor sau o data în termen de 20 de zile lucrătoare după livrarea bunurilor cu prezentarea facturii fiscale și a actului de predare-primire a bunurilor?
Răspuns (1 iun 2022, 14:22):
Este vorba de o procedura de achizitie ce presupune achizitionarea BUNURILOR. Astfel, vor fi achitate in termen de 20 de zile bunurile care au fost livrate conform solicitarii autoritatii contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.