1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2022 13:58
până la 30.05.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.05.2022 10:00
până la 02.06.2022 15:00
3
Licitaţie
03.06.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 190 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2022, 13:58 - 30 mai 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mai 2022, 10:00 - 2 iun 2022, 15:00
Începutul licitației: 3 iun 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Puterea frigorifică – minim 16 kW.
2. Puterea termică – minim 16 kW.
- IF/PC și ventilatoarele lor vor fi de tip vertical și vor fi montate pe pereții exteriori.
- Panourile de comandă vor fi amplasate în interiorul oficiului.
- IF/PC vor fi dotate, obligatoriu, cu pompe de lichid și rezervoare – acumulatoare.
- Regimul de temperaturi al lichidului la răcire va fi 12/7oC, iar la încălzire – 40/45oC.
- Suporturile metalice, pe care vor fi montate instalațiile frigorifice/pompele de căldură, vor avea dimensiuni, care vor permite deservirea tehnică, scurgerea și suplinirea cu apă.
- Termenul de garanție a instalațiilor frigorifice/pompelor de căldură va fi de minim 24 luni din data montării.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2022, 13:31
Data ultimilor modificări
24 mai 2022, 13:58
Valoarea estimată (fără TVA)
190 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 900 MDL
Achizitii.md ID
21057025
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
20 iun 2022 13:41 - 30 dec 2022 13:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 1 Instalații frigorifice/ pompe de căldură CPV: 42513290-4 - Echipament frigorific industrial
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
duae
24.05.22 13:58
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
24.05.22 13:58
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard
24.05.22 13:58
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie
24.05.22 13:58
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie
24.05.22 13:58
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae
24.05.22 13:58
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard
24.05.22 13:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lerai Grup

Preţul ofertei: 181 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări