1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2022 14:30
până la 29.05.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2022 00:00
până la 01.06.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2022, 14:30 - 29 mai 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2022, 0:00 - 1 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achizitionarea registrelor si articolelor de papitarie pentru anul de studii 2022-2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2020, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Socoleni 16/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Gherstega
Telefonul de contact
022460557, 069249051
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2022, 13:35
Data ultimilor modificări
20 mai 2022, 11:23
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21056036
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2020, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Socoleni 16/1
Durata contractului
3 iun 2022 14:25 - 31 dec 2022 14:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea registrelor si articolelor de papitarie pentru anul de studii 2022-2023 CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 39980.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
19.05.22 14:30
Documentele lotului
duae (1).doc
-
19.05.22 14:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 1 000 850 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic corespunde tuturor criteriilor de eligibilitate de selectie.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 3 132 844 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări