1
Perioada de actualizare
de la 13.04.2022 13:47
până la 19.04.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2022 14:00
până la 28.04.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 369 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 apr 2022, 13:47 - 19 apr 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2022, 14:00 - 28 apr 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sistemului de ventilare, sistemul electric și sistemul de automatizare la Centrul tehnico- criminalistic și expertize judiciare al IGP din mun. Chișinău, str. Putna 10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022868262
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2022, 13:32
Data ultimilor modificări
13 apr 2022, 13:47
Valoarea estimată (fără TVA)
369 000 MDL
Achizitii.md ID
21054989
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
3 mai 2022 13:45 - 30 dec 2022 13:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sistemului de ventilare, sistemul electric și sistemul de automatizare la Centrul tehnico- criminalistic și expertize judiciare al IGP din mun. Chișinău, str. Putna 10 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European
13.04.22 13:47
caiet de sarcini_0001.pdf caiet de sarcini_0001.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
13.04.22 13:47
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard lucrări
13.04.22 13:47
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declaratie_ro
13.04.22 13:47
anunț de participare_0001.pdf anunț de participare_0001.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
13.04.22 13:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Proiect Gabion

Preţul ofertei: 308 698,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

KBK PROJEKT SRL

Preţul ofertei: 361 912,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări