1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2022 18:23
până la 21.03.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2022 12:00
până la 28.03.2022 10:00
3
Licitaţie
29.03.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2022, 18:23 - 21 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2022, 12:00 - 28 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: 29 mart 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Corp de iluminat compl. JCU 150W
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Serghei Lazo, 48A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Plemeannic Anatolii
Telefonul de contact
069777321
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2022, 18:14
Data ultimilor modificări
10 mart 2022, 9:40
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Achizitii.md ID
21052958
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Izmail 112
Durata contractului
11 apr 2022 18:00 - 31 dec 2022 18:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Corp de iluminat compl. JCU 150W CPV: 31500000-1 - Aparatură de iluminat şi lămpi electrice
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 2022.doc
Documentele la ofertă
-duae
9.03.22 18:23
document standard corp iluminat 2022.docx
Documentele la ofertă
-document standard corp iluminat 2022
9.03.22 18:23
anunt de participare corp de iluminat 2022.semnat.pdf anunt de participare corp de iluminat 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare corp de iluminat 2022
9.03.22 18:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

HABSEV GRUP

Preţul ofertei: 41 650 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Corp de iluminat compl. JCU 150W
Data:
10 mart 2022, 09:40
Subiectul întrebării:
Documente Obligatorii
Întrebare:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 , autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 (p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a)). Potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova. Reesind din premiza ca in cadrul licitatiei se solicita inclusiv echipament din Anexa 1A a HG 212/2018 rugam sa ne confirmati obligativitatea detinerii Certificatului cu nr. de Inregistrare in Lista Producatorilor EEE pentru ofertanti. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Răspuns (10 mart 2022, 13:52):
Multumim pentru clarificare, vom tine cont de asta.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări