1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2022 15:48
până la 23.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2022 09:00
până la 26.02.2022 09:00
3
Licitaţie
28.02.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 301 400 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2022, 15:48 - 23 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2022, 9:00 - 26 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: 28 febr 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transportare a elevilor pentru perioada martie –decembrie 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandra Rusu
Telefonul de contact
025424542
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2022, 15:43
Data ultimilor modificări
18 febr 2022, 15:48
Valoarea estimată (fără TVA)
301 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21052095
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Durata contractului
28 febr 2022 15:47 - 31 dec 2022 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transportare a elevilor CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier
Cantitatea: 146.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standart servicii
18.02.22 15:48
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
-anunt_de_participare
18.02.22 15:48
graficul transport 2022.signed.pdf graficul transport 2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Grafic
18.02.22 15:48
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
18.02.22 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IURCO ANDREI

Preţul ofertei: 301 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform H.G.nr.987 din 10.10.2018,p.34,inclusiv documentatia standart corespunde cerintelor inaintate de A.C.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări