1
Perioada de actualizare
de la 04.02.2022 09:14
până la 15.02.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.02.2022 14:00
până la 25.02.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2022, 9:14 - 15 febr 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 febr 2022, 14:00 - 25 febr 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dulap etajeră, dimensiuni aproximativ 802*403*1816 mm(adâncime 380mm). Partea de jos cu 2 uși și 2 polițe, partea de sus cu 3 polițe cu uși de sticlă. Pal -melaminat echivalent EGGER18mm, cant aplicat ABS 0,5 mm și 2mm. Culoarea va fi convenită cu beneficiarul. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor.
Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Livrarea (în termen de 20 zile la sediul instituției), montarea și instalarea mobilei din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie minim – 2 ani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2022, 8:37
Data ultimilor modificări
7 febr 2022, 15:17
Valoarea estimată (fără TVA)
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21051206
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
28 febr 2022 08:00 - 30 dec 2022 09:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap cu uși de sticlă, în ramă cab.medical CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-
4.02.22 09:14
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
4.02.22 09:14
anunt_de_participare_28_09_2021 mobila prosucces.docx
Documentele la ofertă
-
4.02.22 09:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 4 666,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 5 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 7 500 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări