1
Perioada de actualizare
de la 03.02.2022 15:32
până la 14.02.2022 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.02.2022 15:30
până la 10.03.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 161 116 MDL
Perioada clarificărilor: 3 febr 2022, 15:32 - 14 febr 2022, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 febr 2022, 15:30 - 10 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Bocanci - uz general
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Cojocaru
Telefonul de contact
022256797, 068768855
Datele achizitiei
Data publicării
3 febr 2022, 14:59
Data ultimilor modificări
4 febr 2022, 13:28
Valoarea estimată (fără TVA)
161 116 MDL
Achizitii.md ID
21051187
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Durata contractului
12 mart 2022 15:08 - 31 mart 2023 15:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bocanci - uz general CPV: 18143000-3 - Echipamente de protecţie
Cantitatea: 850.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_operator_economic.docx
Documentele la ofertă
Declarație
3.02.22 15:32
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
3.02.22 15:32
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
4.02.22 10:24
documentația standard.rtf
Documentele la ofertă
Documemtația standard
4.02.22 13:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Absolutely Safety SRL

Preţul ofertei: 258 527,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele solicitate din anunțul de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Miul-Impex SRL

Preţul ofertei: 318 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări