1
Perioada de actualizare
de la 13.01.2022 16:34
până la 28.01.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2022 17:00
până la 14.02.2022 17:30
3
Licitaţie
de la 15.02.2022 14:00
până la 15.02.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 020 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 ian 2022, 16:34 - 28 ian 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2022, 17:00 - 14 febr 2022, 17:30
Începutul licitației: 15 febr 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Carne de bovine congelată (în sferturi)
Conform cerinţelor:
Legea nr.306/2018, Legea nr.27/2017, HG nr.696/2010.
Etichetarea şi marcarea conform:
Legea nr.279/2017, HG nr.435/2010, HG nr.1112/2010 și HG nr.1406/2008.
Condiţii tehnice de calitate:
Carne de bovine în sferturi - congelată, conformaţia carcaselor - nu mai joasă de clasa U (foarte bună).
Gradul de acoperire cu grăsime - 3(mediu).
Ambalarea:
- în pungi (material) utilizat ca ambalaj transparent, ce va asigura toate condiţiile de igienă la manipulare şi transport a mărfii.
Sferturile vor avea marca de sănătate iar ambalajul trebuie să fie întotdeauna marcat.
Carnea trebuie să fie supusă conservării prin folosirea tratamentului frigorific temperatura căreia în profunzimea muşchilor nu mai mult de -18˚C.
Sferturile se livrează fără labele picioarelor, cap, organe interne, grăsimea internă.
Suprafaţa sferturilor curată, fără pigmentaţii, rămăşiţe de păr, organe interne, cheaguri de sânge, tumori, hemoragii şi hematoame, leziuni traumatice care ating ţesutul subcutanat, rupturi ale ţesutului muscular sau adipos. Pe suprafaţa sferturilor nu se permite prezenţa bucăţilor de gheaţă sau zăpadă.
- Termen de valabilitate:
minim 6 luni din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificatul sanitar veterinar forma 2 și declarația pe propria răspundere /certificatul de calitate (emisă de producător) sau copiile acestora confirmate în modul stabilit.
- să dispună de transport specializat și autorizat pentru transportarea specificației produsului menționat, dotat cu dispozitive de înregistrare a temperaturii;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare), la depozitul Secţiei alimentară mun. Chişinău pe parcursul lunilor martie – 15 decembrie anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Colesnic Elena
Telefonul de contact
022-25-21-28
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2022, 15:50
Data ultimilor modificări
13 ian 2022, 16:50
Valoarea estimată (fără TVA)
2 020 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 080 MDL
Achizitii.md ID
21050031
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Durata contractului
8 mart 2022 15:55 - 23 dec 2022 15:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carne de bovine congelată CPV: 15111000-9 - Carne de bovine
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European
13.01.22 16:34
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (porc bovină).docx
Model de сontract
Documentatia standard
13.01.22 16:34
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
13.01.22 16:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL,,IDT din BARDAR

Preţul ofertei: 1 933 840 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Produse de Familie

Preţul ofertei: 2 574 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări