1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2022 10:28
până la 23.01.2022 07:22
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2022 07:22
până la 03.02.2022 15:22
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 250 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2022, 10:28 - 23 ian 2022, 7:22
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2022, 7:22 - 3 febr 2022, 15:22
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Covrigi uscaţi,cu seminţe de in sau graham, c/s amb 0,2-1 kg
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, ION CREANGĂ 59
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbaros Vitalie
Telefonul de contact
022741425
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2022, 8:44
Data ultimilor modificări
21 ian 2022, 7:22
Valoarea estimată (fără TVA)
3 250 MDL
Achizitii.md ID
21049702
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, ION CREANGĂ 59
Durata contractului
1 febr 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Covrigi uscaţi,cu seminţe de in sau graham, c/s amb 0,2-1 kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae produse alim 2022.semnat.pdf duae produse alim 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.01.22 11:27
documentatia standart cantina 2022.semnat.pdf documentatia standart cantina 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
10.01.22 11:27
anunt produse alimentare 2022.semnat.pdf anunt produse alimentare 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt
10.01.22 11:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 4 061,11 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări