1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2021 14:42
până la 13.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2021 10:00
până la 15.12.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 500 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2021, 14:42 - 13 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2021, 10:00 - 15 dec 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Monitoare - 4 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2021, 14:33
Data ultimilor modificări
10 dec 2021, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
11 500 MDL
Achizitii.md ID
21048489
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
17 dec 2021 14:35 - 31 dec 2021 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Monitoare CPV: 30213300-8 - Computer de birou
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 9 660 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concurul de valoare mică privind achiziționarea echipamentului informatic: Lot 1: monitoare; Lot 2: headset; Lot 3: tastaturi USB; Lot 4: mouse USB, Cod CPV 30213300-8, lansat prin SIA RSAP MTender cu nr. ocds-b3wdp1-MD-1639139607317 din 10.12.2021, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2021 și Vă comunică următoarele: Până la termenul-limită - data de 15 decembrie 2021, ora 10:00, au fost depuse 2 (două) oferte pe loturi de către următorii operatori economici, dupăcum urmează: Denumirea bunurilor Denumirea operatorului economic Suma, lei (fără TVA)* Lot 1: Monitoare ”TrioMAC” S.R.L. 9660,00 Lot 2: Headset 4350,00 Lot 3: Tastaturi USB 2720,00 Lot 4: Mouse USB 1840,00 Total suma ofertei 18570,00 Lot 1: Monitoare ”BTS Pro” S.R.L. 10141,80 Lot 2: Headset 5057,50 Lot 3: Tastaturi USB 1309,00 Lot 4: Mouse USB 595,00 Total suma ofertei 17103,30 Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-a constatat că acestea corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate de autoritatea contractantă în Anunțul de participare, inclusiv se încadrează în valoarea estimativă planificată a procedurii de achiziții pe loturi (Lot 1: Monitoare 11500,00 lei fără TVA; Lot 2: Headset 5200,00 lei fără TVA; Lot 3: Tastaturi USB 6600,00 lei fără TVA; Lot 4: Mouse USB -2200,00 lei fără TVA). Avînd în vedere cele expuse supra: în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul CVM privind achiziționarea pe loturi a monitoarelor, headset-urilor, tastaturilor, mouse-urilor, CPV 30213300-8, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1639139607317 din 10.12.2021, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică: operatorului economic ”TrioMAC” S.R.L.: - pentru lotul 1 – monitoare, 4 buc. la suma de 9660,00 lei fără TVA/11592,00 lei cu TVA; - pentru lotul 2 – Headset, 10 buc. la suma de 4350,00 lei fără TVA/5220,00 lei cu TVA. Valoarea totală a contractului constituie 14010,00 lei fără TVA/16812,00 lei cu TVA. operatorului economic ”BTS Pro” S.R.L.: - pentru lotul 3 – tastaturi USB, 20 buc. la suma de 1309,00 lei fără TVA/1570,80 lei cu TVA; - pentru lotul 4 – mouse USB, 20 buc. la suma de 595,00 lei fără TVA/714,00 lei cu TVA. Valoarea totală a contractului constituie 1904,00 lei fără TVA/2284,80 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 10 141,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări