Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.12.2021 11:59
până la 08.12.2021 10:00
până la 08.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.12.2021 10:00
până la 15.12.2021 10:00
până la 15.12.2021 10:00
3
Licitaţie
16.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
516 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
2 dec 2021, 11:59 - 8 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 dec 2021, 10:00 - 15 dec 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, str.Independentei 15
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2021, 11:59
Data ultimilor modificări
3 dec 2021, 8:48
Achizitii.md ID
21047946
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022
Buget: 516666.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
3 dec 2021, 08:48
Subiectul întrebării:
Neclaritati legislative
Întrebare:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Răspuns (3 dec 2021, 09:27):
Ținând cont că pe piață există mai mulți operatori economici licențiați pentru prestarea serviciilor similare obiectului contractului, autoritatea contractantă este obligată să se conformeze cerințelor Legii nr. 131 privind achizițiile publice și anume să organizeze și să desfășoare o procedură de achiziție publică prevăzută de Legea sus menționată.
Data:
3 dec 2021, 09:00
Subiectul întrebării:
Perioada de contractare
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (3 dec 2021, 09:31):
Garanție nu bună execuție autoritatea contractantă nu solicită. Verificați cerințele expuse în caietul de sarcini atașat în sistem, unde este indicat că în cazul în care, pe parcursul executării contractului apar modificări, acestea vor fi efectuate în limitele prevăzute de legea privind achizițiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK