1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2021 15:34
până la 27.09.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.09.2021 14:00
până la 07.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 170 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2021, 15:34 - 27 sept 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 sept 2021, 14:00 - 7 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a drumului de acces spre s. Gura Galbenei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bul Stefan cel Mare, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Buceatcaia
Telefonul de contact
067488827
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2021, 15:24
Data ultimilor modificări
22 sept 2021, 9:18
Valoarea estimată (fără TVA)
2 170 000 MDL
Achizitii.md ID
21044343
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bul Stefan cel Mare, 12
Durata contractului
21 oct 2021 15:29 - 30 mart 2022 15:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a drumului de acces spre s. Gura Galbenei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 3492.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari gg 16.09.2021.docx
Documentele la ofertă
-
16.09.21 15:34
duae reparația capitală a drumului de acces spre s. gura galbenei.doc
Documentele la ofertă
-
22.09.21 09:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 2 488 918,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării, evaluării și comparării ofertei depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică SRL CREDO INDUSTRY, criteriul de atribuire aplicat:Prețul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări