1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2021 11:29
până la 24.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2021 10:00
până la 04.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 467 280 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2021, 11:29 - 24 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2021, 10:00 - 4 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Constructia magistralei sistemului de alimentare cu apa si canalizare in s.Cotiujenii Mari ,r-nul Soldanesti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, primăria Cotiujenii Mari r-nul Șoldănești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolae Dorogan
Telefonul de contact
068557108
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2021, 11:21
Data ultimilor modificări
23 sept 2021, 8:56
Valoarea estimată (fără TVA)
2 467 280 MDL
Achizitii.md ID
21044229
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, primăria Cotiujenii Mari r-nul Șoldănești
Durata contractului
12 oct 2021 11:33 - 31 dec 2021 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Constructia magistralei sistemului de alimentare cu apa si canalizare in s.Cotiujenii Mari ,r-nul Soldanesti CPV: 45232153-9 - Lucrări de construcţii de turnuri de apă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrari.doc
Documentele la ofertă
-
14.09.21 11:29
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.09.21 11:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 2 088 891 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A fost inaintata nimai o oferta ,documentele a fost prezentate toate si corespund cerintelor.pretul este convinabil
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări