1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2021 16:09
până la 06.09.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2021 14:00
până la 14.09.2021 15:00
3
Licitaţie
de la 15.09.2021 15:00
până la 15.09.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2021, 16:09 - 6 sept 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2021, 14:00 - 14 sept 2021, 15:00
Începutul licitației: 15 sept 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Lacului nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Vezetiu
Telefonul de contact
0236-332-70
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2021, 14:58
Data ultimilor modificări
1 sept 2021, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 MDL
Achizitii.md ID
21043826
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Lacului nr.1
Durata contractului
20 sept 2021 16:14 - 30 mai 2022 16:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2021 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
invitatie repetata audit din 01.09.2021.pdf invitatie repetata audit din 01.09.2021.pdf
tenderNotice
Invitatie repetata de participare privind achizitionarea serviciilor de audit al situatiilor financiare pentru anul 2021.
1.09.21 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.

Preţul ofertei: 42 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cistigatorul corespunde criteriului atribuit si documentatiei de calificare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Divers Audit

Preţul ofertei: 43 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SA Audit Concret

Preţul ofertei: 45 700 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări