1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2021 16:21
până la 04.08.2021 16:40
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2021 16:40
până la 09.08.2021 16:40
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 525 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2021, 16:21 - 4 aug 2021, 16:40
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2021, 16:40 - 9 aug 2021, 16:40
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
27 iul 2021, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
525 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21042248
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Aeroportului 78
Durata contractului
13 aug 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de fabricare a mărcilor și efectelor poștale CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Marci Invitatie+ Anexa merged
Criterii de eligibilitate
Invitatie+ Anexa
22.07.21 16:21
Anexa nr. 1 Specificație tipărire mărci și efecte poștale
Specificaţie tehnică
Specificație tipărire mărci și efecte poștale
22.07.21 16:21
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
Declaratie Operator Economic
22.07.21 16:21
Marci invitatie + Anexa varianta 2
Specificaţie tehnică
Modificate
27.07.21 14:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 320 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conformă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 361 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări