1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2021 11:36
până la 02.08.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.08.2021 10:00
până la 11.08.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 43 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2021, 11:36 - 2 aug 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 aug 2021, 10:00 - 11 aug 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conductă pompă de injecţie reful.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2021, 11:22
Data ultimilor modificări
22 iul 2021, 11:36
Valoarea estimată (fără TVA)
43 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21042216
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
20 aug 2021 11:26 - 31 dec 2021 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Conductă pompă de injecţie reful. TAB - 71M CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 52.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart piese de schimb.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard Word
22.07.21 11:36
anunt de participare piese de schimb.signed.pdf anunt de participare piese de schimb.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
22.07.21 11:36
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.07.21 11:36
documentatia standart piese de schimb.signed.pdf documentatia standart piese de schimb.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard PDF
22.07.21 11:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MV-AUTOKING

Preţul ofertei: 43 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări