1
Perioada de actualizare
de la 19.07.2021 16:19
până la 29.07.2021 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2021 16:30
până la 02.08.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 012 531,90 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iul 2021, 16:19 - 29 iul 2021, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2021, 16:30 - 2 aug 2021, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Demolarea acoperișului, demontarea timplăriei, montarea și fixarea pieselor inglobate în beton armat monolit: cu greutatea sub 4 kg
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gh. Asachi nr.67,,B"
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Paladi
Telefonul de contact
022-72-13-25
Datele achizitiei
Data publicării
19 iul 2021, 15:45
Data ultimilor modificări
21 iul 2021, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
2 012 531,90 MDL
Achizitii.md ID
21042066
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Gh. Asachi nr.67,,B"
Durata contractului
4 aug 2021 16:19 - 30 dec 2021 16:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări ce țin de reconstrucția (reparația) acoperișului Agenției Naționale a Arhivelor CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț unde sunt descrise condițiile de participare cu indicarea anexelor semnate pentru a fi prezentate
19.07.21 16:19
documentaț.standart. ofertant.pdf documentaț.standart. ofertant.pdf
Documentele la ofertă
Documentație standart aprobată prin ord. Min.Fin. nr.69 din 07.05.2021 unde sunt enumerate anexele destinate inițierii procedurii și să faciliteze elaborarea ofertei.
19.07.21 16:19
declaratie_.pdf declaratie_.pdf
Documentele la ofertă
Declarație aprobată prin ord. Min.Fin. nr.145 din 24.11.2020 privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acesora în grupări criminale
19.07.21 16:19
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declarație pe propria răspundere aprobată prin ord. Min. Fin. nr.72 din 30.06.2020, prin care operatorul confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție,
19.07.21 16:19
caiet de lucrări de reparație a acoperișului.signed.pdf caiet de lucrări de reparație a acoperișului.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini unde sunt descrise tipurile de lucrări necesare de a fi executate după volum
19.07.21 16:19
Documentele lotului
declaratie_.pdf
Declarație aprobată prin ord. Min.Fin. nr.145 din 24.11.2020 privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acesora în grupări criminale
19.07.21 16:19
anunț de participare.signed.pdf
Anunț unde sunt descrise condițiile de participare cu indicarea anexelor semnate pentru a fi prezentate
19.07.21 16:19
documentaț.standart. ofertant.pdf
Documentație standart aprobată prin ord. Min.Fin. nr.69 din 07.05.2021 unde sunt enumerate anexele destinate inițierii procedurii și să faciliteze elaborarea ofertei.
19.07.21 16:19
duae.signed.pdf
Declarație pe propria răspundere aprobată prin ord. Min. Fin. nr.72 din 30.06.2020, prin care operatorul confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție,
19.07.21 16:19
caiet de lucrări de reparație a acoperișului.signed.pdf
Caiet de sarcini unde sunt descrise tipurile de lucrări necesare de a fi executate după volum
19.07.21 16:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 1 997 039,31 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Suma propusă se încadrează în suma evaluată din anunțul de participare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări