Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 104 195 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2021, 15:46 - 28 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2021, 9:00 - 9 aug 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Materiale pentru instalaţii de apă, canalizare și pentru instalații de încălzire - REPETAT

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2021, 15:46
Data ultimilor modificări
9 aug 2021, 9:00
Achizitii.md ID
21042015
CPV
44115200-1 - Materiale pentru instalaţii de apă şi canalizare şi materiale de încălzire
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 6 - 13.Gripa de gips
Buget: 3000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - 8.Surubelnita
Buget: 350.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 23 - 12.Gandia
Buget: 1000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Data:
16 iul 2021, 16:00
Subiectul întrebării:
Conditiile si atasarea afata de ofertanti
Întrebare:
2. Termeni şi condiţii de livrarea comandă, după necesităţi, ... în termen de 2 zile dupa efectuarea comenzii 3. Preţul şi condiţii de plată ... Prin transfer în termen de 90 zile după prezentarea facturii. Cu asa condiții așteptați sănătoși oferte... Am participat la achiziție cu Dvs, mai înainte, si este contract înregistrat la trezorerie, si nu a fost nici de un bănuț comandate bunuri... Succese.
Răspuns (16 iul 2021, 16:14):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Va rugam sa va conformati si sa participati. Multumim !
Data:
16 iul 2021, 16:21
Subiectul întrebării:
Conditii
Întrebare:
Comanda sa fie livrata in termen de 2 zile, dar achitarea dupa jumate de an, daca luam zile lucratoare... Mulțumim de invitație, dar nu. :)
Răspuns (16 iul 2021, 16:26):
Alegerea va apartine!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.