1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2021 17:40
până la 30.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.06.2021 10:00
până la 03.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 415 737,27 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2021, 17:40 - 30 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iun 2021, 10:00 - 3 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sălilor de baie (viceelor)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bitca Viorica
Telefonul de contact
079970434
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2021, 17:11
Data ultimilor modificări
28 iun 2021, 11:13
Valoarea estimată (fără TVA)
415 737,27 MDL
Achizitii.md ID
21041262
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Durata contractului
5 iul 2021 17:37 - 15 aug 2021 17:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sălilor de baie (viceelor) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
25.06.21 17:40
Documentele lotului
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini
25.06.21 17:40
anunt de participare.pdf
anunt de participare
25.06.21 17:40
duae.doc
duae
25.06.21 17:40
doc stand 8 săli.docx
doc stand 8 săli
25.06.21 17:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BUDEICOM

Preţul ofertei: 341 128,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Documentația de atribuire corespunde cerințelor. Un singur participant la a doua procedură de achiziție pentru aceleași lucrări ( prima procedură de achiziție nu a avut loc, deoarece nu a fost propusă nicio ofertă).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație a sălilor de baie (viceelor)
Data:
29 iun 2021, 16:14
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
La noi institutiile bugetare vor ieftin-bun-si cit mai multa garantie posibila din partea antreprenorilor ... toti vor degeaba dar in schimb calitate superioara si de dorit garantie cit mau multa.. ar fi super sa fie macar vrio 30 de ani...
Răspuns (30 iun 2021, 07:55):
Buna dimineața. Instituțiile bugetare utilizează cadrul legal ( Legea achizițiilor publice 131/2015). Pentru instituțiile bugetare este o posibilitate de a asigura funcționalitatea, iar pe alocuri a se dezvolta.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări