1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2021 14:30
până la 20.06.2021 16:10
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2021 16:10
până la 23.06.2021 16:10
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 550 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2021, 14:30 - 20 iun 2021, 16:10
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2021, 16:10 - 23 iun 2021, 16:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform cerinţelor HG 520 din 22.06.2010 ISO-22000:2005, termenul de valabilitate nu mai mic de 48 ore, îmbogăţită cu acid folic şi fier. ambalat 0,1 gr. Livrare de 3 ori pe saptamana .
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Știrbu Irina
Telefonul de contact
022354790
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2021, 14:01
Data ultimilor modificări
18 iun 2021, 16:10
Valoarea estimată (fără TVA)
5 550 MDL
Achizitii.md ID
21040604
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
1 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
23.Chifle CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (4).doc
Documentele la ofertă
duae_ro
9.06.21 14:30
documentația standard pr.alim.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
18.06.21 16:10
anunt de participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
18.06.21 16:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Dorianis & Co SRL

Preţul ofertei: 5 520 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 5 527,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 6 150 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 6 540 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări