1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2021 10:16
până la 18.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.06.2021 09:00
până la 28.06.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 330 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2021, 10:16 - 18 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iun 2021, 9:00 - 28 iun 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Seminte p/u necesitatile gradinitelor din localitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, str. Pacii, nr. 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gafeli Alexei
Telefonul de contact
068585755, 024844236
Datele achizitiei
Data publicării
8 iun 2021, 8:45
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 17:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 330 MDL
Achizitii.md ID
21040508
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, str. Pacii, nr. 51
Durata contractului
1 aug 2021 08:00 - 31 dec 2021 09:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Seminte de in amb.pach 0.500kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Seminte de susan amb.pach 0.500kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Miez de floarea soarelui amb.pach 0.500kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 1 028,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A intrunit conditiile de calificare prevazute in documentatia de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări