Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2021, 12:34 - 8 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iun 2021, 10:00 - 17 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În procesul executării lucrărilor, de către părțile implicate (dirigintele de șantier, responsabil tehnic și manager de proiect) s-a constatat, că planimetria pereților și tavanelor conține abateri semnificative, fiind în mărime de 3 – 5 cm.
Astfel, de către autorul de proiect a fost identificată altă soluție alternativă, cu modificarea proiectului și perfectarea devizului de cheltuieli.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Constantin Tanase, 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vieru Igor
Telefonul de contact
+37369616983
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 iun 2021, 10:49
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Achizitii.md ID
21040323
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or.Cimișlia, str.Ștefan cel Mare,12
Durata contractului
18 iun 2021 03:00 - 30 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt Cimislia
tenderNotice
Anunt de participare
3.06.21 12:34
duae_ro_NOU
Criterii de eligibilitate
DUAE
3.06.21 12:34
doc particip Cimislia
Criterii de evaluare
Documentati standard
3.06.21 12:34
Lista lucrari
Specificaţie tehnică
Lista lucrari
3.06.21 12:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 494 783,19 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: pentru examinare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 571 900,84 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: anularea procedurii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări