1
Perioada de actualizare
de la 07.05.2021 12:29
până la 12.05.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2021 11:00
până la 20.05.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 249 150,27 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mai 2021, 12:29 - 12 mai 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2021, 11:00 - 20 mai 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie a podetului din s. Costangalia, r-nul Cantemir
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7322, MOLDOVA, Cantemir, s.Coştangalia (r-l Cantemir), s.Coștangalia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Russu
Telefonul de contact
027355458/ 068359196
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2021, 12:09
Data ultimilor modificări
7 mai 2021, 12:29
Valoarea estimată (fără TVA)
249 150,27 MDL
Achizitii.md ID
21039405
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7322, MOLDOVA, Cantemir, s.Coştangalia (r-l Cantemir), s.Coștangalia
Durata contractului
31 mai 2021 12:25 - 31 dec 2021 12:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie a podetului din s. Costangalia, r-nul Cantemir CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
7.05.21 12:29
Anunț de participare Anunț de participare
tenderNotice
7.05.21 12:29
Caiet de sarcini Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
7.05.21 12:29
duae.doc
Documentele la ofertă
7.05.21 12:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DELTA FORTA SECURITATE

Preţul ofertei: 239 582 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lumea Calităţii

Preţul ofertei: 248 052,85 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări