Servicii de elaborare SIA ”e-Dosar”
până la 29.03.2021 12:00
până la 08.04.2021 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt_de_participare (1).semnat.pdf
anunt_de_participare (1).semnat.pdf
ID: 1d95efd0-691c-488a-b454-8893f7ba4d78
tenderNotice
-
anunt_de_participare (1).docx
ID: 1d95efd0-691c-488a-b454-8893f7ba4d78
tenderNotice
-
duae_ro_0.semnat.pdf
duae_ro_0.semnat.pdf
ID: 5900ba48-8fd3-4800-b46b-3fbcacd9fa8c
Documentele la ofertă
-
duae_ro_0.doc
ID: 5900ba48-8fd3-4800-b46b-3fbcacd9fa8c
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
ID: db25e6af-1280-4343-bcc2-97e343bc127e
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_servicii.docx
ID: db25e6af-1280-4343-bcc2-97e343bc127e
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
DAAC System Integrator SRL
Indrivo
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".