1
Perioada de actualizare
de la 26.02.2021 15:54
până la 09.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2021 10:00
până la 19.03.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 52 200 MDL
Perioada clarificărilor: 26 febr 2021, 15:54 - 9 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2021, 10:00 - 19 mart 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

produse cerealiere de morarit prelucrate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2021, 14:33
Data ultimilor modificări
26 febr 2021, 15:54
Valoarea estimată (fără TVA)
52 200 MDL
Achizitii.md ID
21036707
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
1 apr 2021 14:54 - 29 sept 2021 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
produse cerealiere de morarit prelucrate CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
duae procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021
duae procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021
26.02.21 15:54
anunt de participare la procedura procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021
anunt de participare la procedura procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021
26.02.21 15:54
documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021.
documentatia standart procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021.
26.02.21 15:54
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021.
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru institutiile prescolare pe perioada trim ii-iii an 2021
26.02.21 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 59 247,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 60 220,70 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări