1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2021 15:25
până la 09.03.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2021 10:30
până la 18.03.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 958,33 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2021, 15:25 - 9 mart 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2021, 10:30 - 18 mart 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Semiring arbore cotit spate SAVIEM 797-07 (89.96501.6008)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2021, 13:41
Data ultimilor modificări
25 febr 2021, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
5 958,33 MDL
Achizitii.md ID
21036649
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
12 apr 2021 03:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Semiring arbore cotit spate SAVIEM 797-07 (89.96501.6008) TAB -71M CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 13.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart bunuri (1).signed.pdf documentatia standart bunuri (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
25.02.21 15:25
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.02.21 15:25
documentatia standart bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
25.02.21 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MV-AUTOKING

Preţul ofertei: 5 904 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări