1
Perioada de actualizare
de la 22.02.2021 16:12
până la 01.03.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2021 11:30
până la 04.03.2021 11:30
3
Licitaţie
de la 05.03.2021 10:18
până la 05.03.2021 10:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 32 505 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2021, 16:12 - 1 mart 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2021, 11:30 - 4 mart 2021, 11:30
Începutul licitației: 5 mart 2021, 10:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Format 100x152mm. Bloc interior 32 pagini, 2+2 culori, Hîrtie Offset de 70 g/m², numerotare pe fiecare pagină. Coperta: hîrtie cretată mată de 200 g/m², 4+2 culori
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Fulea
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2021, 15:26
Data ultimilor modificări
23 febr 2021, 9:03
Valoarea estimată (fără TVA)
32 505 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
97,52 MDL
Achizitii.md ID
21036521
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
1 apr 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pașaport pentru animale de companie CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 15000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop blanchetele.docx
Documentele la ofertă
22.02.21 16:12
duae blanchete.doc
Documentele la ofertă
22.02.21 16:12
documentatia standard blanchete stricta evidenta 2021.pdf documentatia standard blanchete stricta evidenta 2021.pdf
Documentele la ofertă
23.02.21 09:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 18 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS Combinatul poligrafic

Preţul ofertei: 28 754,96 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform art. 31 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizitiile publice.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Metrompaş

Preţul ofertei: 31 875 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări