1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2021 12:06
până la 23.02.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2021 12:00
până la 26.02.2021 12:00
3
Licitaţie
de la 01.03.2021 14:00
până la 01.03.2021 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2021, 12:06 - 23 febr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2021, 12:00 - 26 febr 2021, 12:00
Începutul licitației: 1 mart 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Acte procesuale (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corduneanu Elena
Telefonul de contact
022-868-066
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2021, 11:59
Data ultimilor modificări
18 febr 2021, 12:06
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21036387
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
1 mart 2021 12:06 - 31 dec 2021 12:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Acte procesuale (repetat) CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (2).doc
Documentele la ofertă
declaratie
18.02.21 12:06
specificaţii tehnice blanchete.docx
Documentele la ofertă
specificaţii tehnice blanchete
18.02.21 12:06
acord de colabrare.pdf acord de colabrare.pdf
Documentele la ofertă
acord de colabrare
18.02.21 12:06
raport privind înregistrarea contravenției.pdf raport privind înregistrarea contravenției.pdf
Documentele la ofertă
raport privind înregistrarea contravenției
18.02.21 12:06
duae_ro.docx
Documentele la ofertă
duae
18.02.21 12:06
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
18.02.21 12:06
proces verbal de cercetare la fata locului.pdf proces verbal de cercetare la fata locului.pdf
Documentele la ofertă
proces verbal de cercetare la fata locului
18.02.21 12:06
decizia asupra cauzei contravenționale.pdf decizia asupra cauzei contravenționale.pdf
Documentele la ofertă
decizia asupra cauzei contravenționale
18.02.21 12:06
decizia privind examinarea contravenției în temeiul constatării personale a agentului constatator.pdf decizia privind examinarea contravenției în temeiul constatării personale a agentului constatator.pdf
Documentele la ofertă
decizia privind examinarea contravenției în temeiul constatării personale a agentului constatator
18.02.21 12:06
anunt.pdf anunt.pdf
Documentele la ofertă
anunt
18.02.21 12:06
proces-verbal cercetare a locului accidentului rutier.pdf proces-verbal cercetare a locului accidentului rutier.pdf
Documentele la ofertă
proces-verbal cercetare a locului accidentului rutier
18.02.21 12:06
registru de primire si folosire a formularelor cu numerotatie speciala (anexa 6).pdf registru de primire si folosire a formularelor cu numerotatie speciala (anexa 6).pdf
Documentele la ofertă
registru de primire si folosire a formularelor cu numerotatie speciala (anexa 6)
18.02.21 12:06
proces - verbal cu privire la contravenţie.pdf proces - verbal cu privire la contravenţie.pdf
Documentele la ofertă
proces - verbal cu privire la contravenţie
18.02.21 12:06
proces-verbal de inspectare tehnică a vehiculului.pdf proces-verbal de inspectare tehnică a vehiculului.pdf
Documentele la ofertă
proces-verbal de inspectare tehnică a vehiculului
18.02.21 12:06
registru de evidenta a contraventiilor (anexa 7).pdf registru de evidenta a contraventiilor (anexa 7).pdf
Documentele la ofertă
registru de evidenta a contraventiilor (anexa 7)
18.02.21 12:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Baștina-RADOG"

Preţul ofertei: 279 999 MDL
Statut: Învingător
Motivul: prețul cel mai scăzut pe fiecare lot în parte și corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS Combinatul poligrafic

Preţul ofertei: 280 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 290 000 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 340 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări