1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2021 16:01
până la 19.02.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2021 10:30
până la 02.03.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 6 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2021, 16:01 - 19 febr 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2021, 10:30 - 2 mart 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Anvelope 195/70 R15 C iarnă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2021, 14:51
Data ultimilor modificări
18 febr 2021, 19:35
Valoarea estimată (fără TVA)
6 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21036069
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
9 mart 2021 02:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Anvelope 195/70 R15 C iarnă. Termen de livrare – 30.06.2021 Garanţie minim 1 an de la darea în exploatare de la depozitul central al AN, în condiţiile păstrării bunurilor recomandate de producător. Data producerii – începând cu 01.10.2020 CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standatd
9.02.21 16:01
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
9.02.21 16:01
anunt de participare anvelope .signed.pdf anunt de participare anvelope .signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
9.02.21 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

EXIMOTOR SA

Preţul ofertei: 5 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Catol Lux

Preţul ofertei: 6 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări