1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2021 10:16
până la 03.02.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2021 10:00
până la 09.02.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 10.02.2021 13:42
până la 10.02.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 900 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2021, 10:16 - 3 febr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2021, 10:00 - 9 febr 2021, 10:00
Începutul licitației: 10 febr 2021, 13:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Registru de evidență a activității centrului diagnostico-consultativ electrocardiografic la distanță conform documentatiei de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 ian 2021, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
900 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 MDL
Achizitii.md ID
21035401
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP CNAMUP, mun. Chisinau, str. A. Doga, 21
Durata contractului
1 mart 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Registru de evidență a activității centrului diagnostico-consultativ electrocardiografic la distanță CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
29.01.21 10:16
Documentatia_standard_cop
Specificaţie tehnică
-
29.01.21 10:16
DUAE
Specificaţie tehnică
-
29.01.21 10:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARTISORO

Preţul ofertei: 899 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 900 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Print Caro

Preţul ofertei: 1 055 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 3 426 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări