1
Perioada de actualizare
de la 25.01.2021 16:39
până la 05.02.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2021 11:00
până la 18.02.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 460 MDL
Perioada clarificărilor: 25 ian 2021, 16:39 - 5 febr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2021, 11:00 - 18 febr 2021, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Veselă şi articole de ustensilă. Cerinte generale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dvornic Ludmila
Telefonul de contact
023524967
Datele achizitiei
Data publicării
25 ian 2021, 14:08
Data ultimilor modificări
2 febr 2021, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
1 460 MDL
Achizitii.md ID
21035031
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Durata contractului
26 febr 2021 14:15 - 31 dec 2021 16:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Eprubete vacuum din plastic cu anticoagulant. Cerinte generale si (K3EDTA), volum de singe 100 mkl, (pentru colectarea din deget a hemogramei- pentru investigații hematologice din sînge periferic) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
cerinte generale.docx
Specificaţie tehnică
cerinte generale
25.01.21 16:39
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.01.21 16:39
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
25.01.21 17:06
documentatia standard bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
documentatie standard
2.02.21 16:19
Documentele lotului
lista veselă şi articole de ustensilă.docx
lista veselă şi articole de ustensilă
25.01.21 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LifeMed Group SRL

Preţul ofertei: 1 325 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 1 410 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 2 100 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

FSP DAC-SpectroMed SRL

Preţul ofertei: 2 160 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări