1
Perioada de actualizare
de la 06.01.2021 13:12
până la 11.01.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.01.2021 10:00
până la 13.01.2021 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 ian 2021, 13:12 - 11 ian 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 ian 2021, 10:00 - 13 ian 2021, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de traducere

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion IORDACHI
Telefonul de contact
022 273 654
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2021, 13:12
Data ultimilor modificări
8 ian 2021, 18:10
Achizitii.md ID
21033615
CPV
79500000-9 - Servicii de asistenţă în birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii traducere.pdf anunt de participare servicii traducere.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
6.01.21 13:12
Data:
8 ian 2021, 18:10
Subiectul întrebării:
numarul de pagini; punct 6
Întrebare:
Buna ziua. 1. Precizati va rog cite pagini sunt incluse in aceste 78 000 de cuvinte. 2. Ce fel de document se cere in pct. 6 in lista actelor care trebuie sa fie depuse (care e organul emitent)? Multumesc.
Răspuns (11 ian 2021, 08:52):
Buna ziua. Caietul de sarcini a fost elaborat pentru nr. de cuvinte, nu este posibilă precizarea paginilor. 2. Serviciul Fiscal
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.