1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2020 19:51
până la 03.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2020 10:00
până la 15.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 374 098,25 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2020, 19:51 - 3 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2020, 10:00 - 15 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor pentru perioada anului 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pentru Movilă 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Margin
Telefonul de contact
contabil-sef
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2020, 19:35
Data ultimilor modificări
23 nov 2020, 11:37
Valoarea estimată (fără TVA)
1 374 098,25 MDL
Achizitii.md ID
21031156
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pentru Movilă 20
Durata contractului
1 ian 2021 18:00 - 30 dec 2021 19:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.11.20 19:51
specificatia f.4.1, f.4.2.docx
Specificaţie tehnică
Specificatie tehnica Specificatie pret
22.11.20 19:51
anunt_de_participare .signed.pdf anunt_de_participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.11.20 11:37
documentatia standart.signed.pdf documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
23.11.20 11:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Preţul ofertei: 1 374 098,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări