Achiziţie publică
21031056
Lotul 2 Servicii de suport și modificare a sistemului aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar
1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2020 16:32
până la 30.11.2020 10:00
până la 30.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 10:00
până la 18.12.2020 16:00
până la 18.12.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 21.12.2020 14:00
până la 21.12.2020 14:09
până la 21.12.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
2 250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 nov 2020, 16:32 - 30 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2020, 10:00 - 18 dec 2020, 16:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de suport pentru software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate în software aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale software-ul aplicativ.
Servicii de modificare în software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar.
• Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
• Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu ( 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu); 1С: Enterprise 8 – Specialist; Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert, platforme de virtualizare) (cerinţele în Anexa nr.2):
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul normativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
- Servicii de suport pentru sistemului aplicativ (FMS) constituie 4224 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
- Servicii de modificare în sistemului aplicativ (FMS) constituie 5280 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/lună, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate în software aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale software-ul aplicativ.
Servicii de modificare în software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar.
• Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
• Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu ( 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu); 1С: Enterprise 8 – Specialist; Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert, platforme de virtualizare) (cerinţele în Anexa nr.2):
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul normativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
- Servicii de suport pentru sistemului aplicativ (FMS) constituie 4224 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
- Servicii de modificare în sistemului aplicativ (FMS) constituie 5280 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/lună, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 nov 2020, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
2 250 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21031056
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de Atragere a ofertelor
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 30 iun 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport pentru software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 4224.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii de modificare în software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 5280.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt Invitație modifisări SI PS CNAS modificat 19.11.20.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț Invitație
19.11.20 16:32
documentatia_standard_modifisări SI PS CNAS 19.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
Documentație de Atragere
19.11.20 16:32
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
2 242 944 MDL
Statut:
Învingător
Conform deciziei Grupului de lucru
24.12.20 14:25
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire35lpsuportsicnas2021.pdf
ID: 3e1f06d8-e48d-42bc-a87d-65a761b5b686
Anunț de atribuire
24.12.20 14:25
Documentele depuse cu oferta
certificate specialistilor_consolidat.signed.pdf
certificate specialistilor_consolidat.signed.pdf
ID: 0e667994-aca8-4484-bbaa-24e2d9d4eee3
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:01
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
anexa 2_f4.1_technical_bid_fms_support.signed.pdf
anexa 2_f4.1_technical_bid_fms_support.signed.pdf
ID: 16506add-684b-4391-b8f8-9bffd359813f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 09:57
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
certificat privind confirmarea capacitatii executarii calitative a contractului.signed.pdf
certificat privind confirmarea capacitatii executarii calitative a contractului.signed.pdf
ID: 1727dd3c-a263-43c1-aeb7-71f5f1e152bf
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 09:59
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
extras din registrul de stat.signed.pdf
extras din registrul de stat.signed.pdf
ID: 1dfeadcf-bd7b-4655-b155-64559363aaea
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:02
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
certificat de inregitrare_stampilat.signed.pdf
certificat de inregitrare_stampilat.signed.pdf
ID: 3ed03c1c-9fd9-4e61-b705-5af1f55a27b0
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:02
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
echipa de proiect_anexa 3.signed.pdf
echipa de proiect_anexa 3.signed.pdf
ID: 4fa45365-c9eb-4eb4-a55a-5d3e89127e96
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
certificate de partener.signed.pdf
certificate de partener.signed.pdf
ID: 59d2eb31-aa0b-4e13-b614-8a61d560a41a
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
garantia bancara cnas 22500 mdl.signed.pdf
garantia bancara cnas 22500 mdl.signed.pdf
ID: 72c2024c-5273-474d-b858-b6e7a2632bc9
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 09:57
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:02
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:02
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
declaratia privind lista prestari servicii similare.signed.pdf
declaratia privind lista prestari servicii similare.signed.pdf
ID: 91a90e96-d738-4c27-81c7-4d85c416004b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 09:59
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: a75c8228-c6d0-48fd-9c52-0af38d1c5884
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.20 10:03
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
formularul informativ f3.3.signed.pdf
formularul informativ f3.3.signed.pdf
ID: b713697a-7e2b-4c12-a67e-e33de70ae579
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:01
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.12.20 09:58
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
contracte experienta similara.signed.pdf
contracte experienta similara.signed.pdf
ID: cebcce20-ace9-468b-a3db-8b196e621a2e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 09:59
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
service centru autorizat.signed.pdf
service centru autorizat.signed.pdf
ID: cf816d57-ef00-49dc-b760-16eb96acfa6e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:01
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
certificat de lipsa restantilor 08.12.2020.signed.pdf
certificat de lipsa restantilor 08.12.2020.signed.pdf
ID: ec6f41c4-11e8-4696-9060-f3bc6a465624
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 09:58
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_specialistilor_consolidat.signed.pdf
cv_specialistilor_consolidat.signed.pdf
ID: f70ec20c-3919-49de-9e98-5232c0e61187
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 10:01
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
oferta_f3.1, f4.1, f4,2_lot 2.signed.pdf
oferta_f3.1, f4.1, f4,2_lot 2.signed.pdf
ID: fd7797ab-4b6d-4226-8620-1004facd56e6
Propunere financiară
Data încărcării:
18.12.20 09:57
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK